اصول هتلداری


یکی از نکات مهم موفقیت در صنعت هتلداری رفتار پرسنل است زیرا یک هتل با تمام هزینه های سرسام آوری که ساخته میشود میتواند براثر یک برخورد و بی ادبی کارمند هتل از بین برود.
هتلداری که نتواند رضایت و نیاز مهمان را تامین کند یا نتوانسته توسط کارکنان هتل رفتار شایسته ای داشته باشند با اطمینان باید گفت که در جلب رضایت مهمان غفلت کرده.

با ما همراه باشید تا آیین و اصول معاشرت را در کنار هم بیاموزیم.


 

برای تهیه این مجموعه تصویری می توانید: در تهران به کتاب فروشی ها و توزیع کنندگان DVD های آموزشی در خیابان انقلاب مراجعه نمایید.

 Tel:02177628061       Instagram:aeenmoasherat   www.saman-tc.ir   Telegram:@aeenmoasherat

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.